Білім беру бағдарламасына енгізілген инновациялық технологиялар

1. “Липид және белок алмасуы патофизиологиясы” интеграцияланған практикалық
сабақ. PBL элементтері бар кейс стади
2. “Көмірсу алмасуы патофизиологиясы” интеграцияланған практикалық сабақ.
PBL элементтері бар кейс стади
3. Оқытудың интерактивті әдісі – СBL тыныс алу жүйесі бойынша біріктірілген сабақ
“Рестриктивті түрі бойынша тыныс алу жеткіліксіздігі синдромы»
4. “Тыныс алу жүйесі” модулі бойынша оқытудың интерактивті әдісі – тақырыбы:
“Обструктивті синдроммен тыныс алу жетіспеушілігі” – тәжірибелік сабақ физиология және патофизиология бойынша СBL әдісімен интегралдау
5. “Асқорыту жүйесі” бойынша объективті құрылымдалған практикалық емтихан
(ОСПЭ) әдісімен ағзалар жүйесі бойынша қорытынды пәнаралық емтихан»
6. “Jigsaw” әдісі “Жалпы медицина” факультетінің 3 курс студенттері үшін “Қан
жасау жүйесінің ауруларының патофизиологиясы” тақырыбы бойынша практикалық сабақ өткізу үшін»
7. “Жалпы медицина” факультетінің 3 курс студенттері үшін “Несеп –жыныс жүйесі
ауруларының патофизиологиясы” тақырыбы бойынша практикалық сабақ өткізу үшін “Jigsaw” әдісі
8. “Кооперативтік оқыту” әдісі “Тыныс алу жүйесі ауруларының патофизиологиясы”
тақырыбы бойынша практикалық сабақ өткізу үшін “Жалпы медицина” факультетінің 3 курс студенттеріне
9. “Cooperative Learning” әдісі “Жүрек-қантамыр жүйесі бұзылуы патофизиологиясы.
Жедел коронарлық синдром” “Жалпы медицина” факультетінің 3 курс студенттері үшін
10. “Жүрек-қан тамыр жүйесі бұзылуының патофизиологиясы. Созылмалы жүрек
жеткіліксіздігі. “Жалпы медицина” факультетінің 3 курс студенттері үшін
11. “Ми қанайналымының бұзылуының патофизиологиясы” тақырыбына TBL әдісін
қолдана отырып, ми қанайналымының бұзылуында қолданылатын интеграцияланған практикалық есеп –кіші топтарда жұмыс істеу.
12. “Эндокриндік жүйелердің патофизиологиясы” тақырыбына TBL әдісін қолдана отырып, интеграцияланған практикалық есептер-кіші топтарда жұмыс істеу.
13. “Тыныс алу жетіспеушілігінің синдромы” тақырыбына біріктірілген дәріс»
14. “Бауырдың қалыпты және патологиялық физиологиясы. Сарғаю және бауыр
диагностикасы синдромы»
15. “Қызбаның патогенезі” рөлдік ойыны (Доц. Жуйко Н.В., доц. Н. Рыспекова,
оқытушы Ким Т. А.)
16. Қан патофизиология бойынша оқыту бағдарламасы. 4 тақырып. Проф. Ә.Н.
Нұрмұханбетов, доц. Рыспекова Н.Н., доц. Карынбаев Ш. С., доц. С. Е. Мырзағұлова, доц. Балабекова М. К., аға оқытушы Төлепбергенова М. Ж.
17. Рольдік ойын “Анафилаксиялық сілейме патогенезі” Доц. Жуйко Н.В., оқыт. Ким
Т. А.
18. “Гипоксияның патофизиологиясы” рөлдік ойын форматындағы іскерлік
иммитациялық ойын. Аға оқытушы Баймұханова Д. М., оқытушы Жукешева М. К
19. “Қантты диабеттің асқынулары” рөлдік ойыны, доц. Мельдеханов Т. Т., аға оқыт.
Баймұханова Д. М., оқытушы Иманбекова Ж.А.
20. Рольдік ойын “Өспе өсуінің патофизиологиясы” доц. Т. Т. Мельдеханов, оқытушы
Иманбекова Ж. А.
21. “Қанайналым жүйесінің клиникалық патофизиология” рөлдік ойыны Проф.
Ә.Н.Нұрмұхамбетов, доц. Балабекова М. К., аға оқытушы Баймұханова Д. М., доц. Ш. С. Қарынбаев
22. Рольдік ойын “Ағзаның патологиядағы реактивтілігінің рөлі. Қабыну” проф.
Нурмухамбетов А. Н., доц. Балабекова М. К., аға оқытушы Баймуханова Д. М.
23. “Қан жүйесінің патофизиологиясы” рөлдік ойыны проф. Нурмухамбетов А. Н., доц. Балабекова М. К., аға оқытушы Баймуханова Д. М.

Кафедрада “Мүшелер мен жүйелер патологиясы”пәндері кафедралары арасында интеграцияланған пәндік олимпиада өткізу тәжірибесі бар.
2017-2018 оқу жылында “Жалпы медицина” факультетінің 3-4 курс студенттері арасында патофизиология және гистология кафедрасы бірлесе отырып біріктірілген пәндік олимпиада өткізді.
2018-2019 оқу жылында фармакология және патофизиология кафедралары арасында біріктірілген олимпиада өткізу жоспарлануда.
2018-2019 оқу жылында теория мен клиниканың өзара байланысын, сабақтастығын және реттілігін анықтау мақсатында пәнаралық өзара сабаққа қатысу тәжірибесі басталды.
Жұқпалы аурулар кафедрасының қызметкерлері және “Жалпы медицина” факультеті деканы “Ас қорыту патофизиологиясы. Бауыр патофизиологиясы» тақырыбы бойынша ашық сабаққа қатынасты.